Musica Vocale jää kesätauolle  

Kulunut kausi on sisältänyt monipuolista ohjelmistoa, onnistuneita konsertteja ja useita hienoja musiikillisia hetkiä.

Kevään aikana kuultiin niin Marianpäivän konsertti kuin helatorstain juhlamessu, jossa esitettiin Johann Sebastian Bachin kantaatti nro 11. Ohjelmisto liikkui luontevasti eri aikakausien, kielten ja tyylien välillä suomalaisesta kuoromusiikista klassisiin suurteoksiin ja herkkään kamarimusiikilliseen ilmaisuun.

Haluamme kiittää lämpimästi kuoromme johtajaa Timoa yhteisestä matkasta.

Timo on tuonut kuoroon rohkeasti uutta ohjelmistoa, avarakatseista musiikillista ajattelua sekä hienoa kykyä rakentaa konserteista eheä kokonaisuus. Kevätkonsertin musiikillista polkua täydensivät myös viululle ja sellolle sävelletyt välisoitot, jotka johdattivat kuulijaa taidokkaasti kappaleesta toiseen.

Arvostamme suuresti Timon laajoja musiikillisia verkostoja, monipuolista näkemystä eri tyylilajeista sekä kykyä yhdistellä niitä luontevasti ilman, että konserttien kokonaisuus menettää tasapainoaan tai herkkyyttään.

Lämmin kiitos kuluneesta kaudesta kaikille laulajille, Liedon seurakunta, Salon seurakunta, yhteistyömuusikoille ja yleisölle.

Nyt Musica Vocale siirtyy kesälaitumille. Syksyllä jälleen musiikin pariin 💛

Kirjoittanut Jonna Palframan

Musica Vocale